برخی از دیدگاه ها – استاد شیمی آلی

cdempDI
شبیه ساز پروکتولوژی

برای همه کسانی که به مدرسه پزشکی فکر می کنند: شیمی آلی سخت نیست

.

پیچیده؟ آره. چالش برانگیز؟ البته. بسیاری از حقایق و مفاهیم برای حفظ و درک؟ کاملا. اما سخت نیست.

“هارد” بیمار 20 ساله شما را به مطب شما فرا می خواند تا به او بگوید به دلیل تومور مغزی غیرقابل عمل چند ماه دیگر زنده است. “سخت” این است که باید ساعت 3 صبح از خواب بیدار شوید تا برای انجام یک عمل جراحی به اورژانس بروید، سپس مطمئن شوید که روده ها را به درستی بسته بندی کرده اید تا پس از بخیه زدن بیمار، بیرون نزنند. بالا “سخت” زندگی با تصمیماتی است که گرفته اید و منجر به مرگ بیماران شما شده است، حتی اگر این تصمیمات به دلایل بالینی فوق العاده ای انجام شده باشد که هیچ هیئت مدیره قصور پزشکی هرگز اشتباه نمی کند. و این یعنی چیزی از تمام مشکلات اداری که پزشکان پزشکی باید با آن دست و پنجه نرم کنند. در اینجا یک مورد خوب از امروز در NYT وجود دارد. نرخ بازپرداخت Medicaid در میشیگان آنقدر پایین است که پزشکان اساساً آنها را بر اساس خیریه درمان می کنند. تصور کنید که کسی را که به سرعت متاستاز سرطانی دارد دور می‌زنید زیرا نمی‌توانید بدون از دست دادن پول به این کار ادامه دهید. سخت است.

شیمی آلی زندگی یا مرگ نیست. شیمی آلی سخت نیست.

..

به عنوان دانش آموزی که شیمی آلی می خوانید، وظیفه شما در اینجا است:

1) درک کنید که چگونه خواص اتم ها باعث ایجاد انواع مختلف ساختارهای مولکولی پیچیده می شود.

2) نامگذاری شیمی و مفاهیم استریوشیمی.

3) درک کنید که چگونه واکنش شیمیایی به ساختار بستگی دارد و بر مفهوم اساسی واکنش شیمیایی مسلط شوید: یعنی، هسته دوست به الکتروفیل حمله می کند.

4) بر انواع مختلف واکنش ها مسلط شوید و از این دانش برای ساختن طرح هایی برای سنتز مولکول های ساده استفاده کنید.

..

این خیلی زیاد است، اما بسیار شدنی است. به خصوص اگر به طور سیستماتیک و با استراتژی به آن حمله کنید. هدف این سایت این است که به شما کمک کند تا بفهمید چگونه.

شیمی آلی یکی از ساده ترین کارهایی است که باید انجام دهید. در مقایسه با برخی از چیزهایی که باید در مدرسه پزشکی یاد بگیرید، این یک راهپیمایی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *