کتاب جدید ما، «مکانیسم‌های آلی را تمرین کنید» منتشر شد – استاد شیمی آلی

جلد نهایی
امروز خوشحالم که یک کتاب جدید را معرفی کنم – مکانیسم های ارگانیک را تمرین کنیدنوشته شده با دکتر میشل سولیکوفسکی، مدرس ارشد شیمی آلی در دانشگاه واندربیلت.

مکانیسم های ارگانیک را تمرین کنید دارای 168 صفحه و صحافی مارپیچی کتاب فیزیکی که فراهم می کند تمرین مکانیزم هدایت شده برای دانشجویانی که موضوعات معمولی ترم اول را پوشش می دهند:

  • واکنش های جایگزینی و حذفی
  • واکنش های آلکن ها و آلکین ها
  • واکنش های الکل ها
  • واکنش های رادیکال آزاد

دنیا برای کتاب های شیمی آلی کم ندارد. پس چرا یکی دیگر را بنویسید؟

یادگیری مکانیسم های واکنش و فشار دادن فلش های منحنی یک چالش بزرگ برای دانش آموزان ترم اول ارگانیک است. وقتی دانش‌آموزان با مکانیسم‌های واکنش‌های آلی دست و پنجه نرم می‌کنند، کجا می‌توانند برای کمک بیشتر مراجعه کنند؟

به کتاب های درسی آنها، به طور طبیعی – و شاید امتحانات قدیمی. با این حال، یک مشکل کلی با کتاب‌های درسی این است که معمولاً مشکلات مکانیزم بسیار کمی برای هر واکنش وجود دارد، و لزوماً در تقویت مراحل مکانیکی رایج مشترک با واکنش‌های زیاد، خوب نیستند.

نحوه استفاده از این کتاب

نکته از مکانیسم های ارگانیک را تمرین کنید این است که یک است کتاب کار – کتابی که قرار است در آن نوشته و خط خطی شود – جایی که دانش آموزان می توانند درج کردن پاسخ به سوالات ارائه شده، تمرین مهارت های کلیدی و اعتماد به نفس بدست آورید با انجام این کار.

همانطور که چهره اسکی‌باز کاربر Reddit در این تاپیک گفت، یکی از مشکلاتی که دانش‌آموزان هنگام یادگیری واکنش‌ها با آن مواجه می‌شوند این است که سعی می‌کنند ابتدایی‌ترین شکل واکنش را به خاطر بسپارند و پس از آن که نسخه کمی متفاوت وجود دارد، کاملاً دور می‌شوند:

صفحه اسکی

Practice Organic Mechanisms با ارائه این موضوع به آن می پردازد چندین نمونه از یک واکنش، با فضایی در نظر گرفته شده برای دانش آموزان برای ترسیم فلش های فشار دهنده الکترون.

به عنوان مثال، در بخش واکنش هالیدهای هیدروژن با آلکن ها، نحوه عملکرد این توالی به شرح زیر است:

  • مثالی از مکانیسم کامل روی یک بستر ساده:HBr آلکن ها
  • تمرینی روی یک بستر متفاوت با همه واسطه ها، که در آن دانش آموزان باید فلش های واکنش را بکشند. فلش های گم شده
  • چندین تمرین دیگر بر روی زیرلایه های مشابه با دشواری کمی تشدید شونده که در آن دانش آموزان باید هم فلش های میانی و هم فلش های فشار دهنده الکتریکی را ارائه دهند (برای دیدن تصویر کلیک کنید)

شما می توانید این را در عمل در این PDF 3 صفحه ای که آن بخش را پوشش می دهد، مشاهده کنید. (نمونه PDF – افزودن هالیدهای هیدروژن به آلکن ها)

علاوه بر شش فصل در مورد واکنش‌ها، یک فصل مقدماتی نیز وجود دارد که مفاهیم کلیدی شیمی آلی را پوشش می‌دهد، مانند ترسیم ساختارهای خط، تعیین بار رسمی، شناسایی هسته دوست‌ها و ترک گروه‌ها، نحوه رسم فلش‌های منحنی، ترسیم ساختارهای رزونانس معقول، درک واکنش‌پذیر. واسطه ها و خیلی بیشتر

نتایج استفاده از «مکانیسم‌های ارگانیک» در کلاس درس

ما از بازخورد مثبتی که از استفاده از این کتاب در کلاس درس به دست آمده است، متعجب و خوشحال شده ایم.

بیش از 500 دانش آموز تا به امروز از این کتاب کار استفاده کرده اند و پاسخ دانش آموزان فوق العاده مثبت بوده است. علاوه بر این، اعتماد بیشتری در توانایی دانش آموزان برای فکر کردن از طریق مشکلات مکانیسم و ​​پیش بینی نتایج محصول مشاهده شده است. به طور چشمگیرتر، امتیاز بخش مکانیزم معاینات ارگانیک از 74٪ به 82٪ افزایش یافته است.

این فقط نشان می دهد که تمرین یک استراتژی یادگیری موثر است!!

در اینجا فقط یک بازخورد است که ما دریافت کرده ایم (دیگران اینجا):

“این در واقع دومین باری است که شیمی آلی 1 را می خوانم. در حالی که استادی که برای اولین بار در آن حضور داشتم، مربی بزرگی بود، من همیشه در کلاس با مشکل مواجه بودم، به خصوص در مورد مکانیسم ها. این کتاب واقعاً به من کمک کرد تا مکانیسم ها را بشناسم و تمرین کنم. اگر چیزی وجود دارد که فکر می کنم می توان آن را بهبود بخشید، فقط ای کاش طولانی تر بود! این کتاب در واقع ارگو را نه تنها قابل تحمل، بلکه سرگرم کننده نیز کرد” – کالیفرنیا

چه کسی می تواند از “مکانیسم های ارگانیک” بهره مند شود؟

کتاب مناسب خواهد بود برای کلاس هایی که از برنامه درسی معمولی Org 1 پیروی می کنند. کتاب درسی که دانش آموزان استفاده کردند این بود کلاین، ویرایش دوم، اما مطالب با تمام کتاب های درسی اصلی سازگار است.

این کتاب نیز مناسب است دانش آموزانی که می خواهند مهارت های هل دادن تیر الکترون خود را تمرین کرده و توسعه دهند. اگر متوجه می‌شوید که این یک ضعف مکرر است، این کتاب می‌تواند راهنمایی‌هایی را ارائه دهد که به شما در بهبود کمک می‌کند.

فقط برای اینکه 100٪ واضح باشد، این است نه برای دانش آموزانی که به دنبال تمرین خاصی با آروماتیک ها، آلدئیدها/کتون ها، مشتقات کربوکسیلیک اسید و سایر مشکلات معمولی “Org 2” هستند.

چگونه یک کپی از “مکانیسم های آلی را تمرین کنید” دریافت کنید

تمرین مکانیزم های آلی است موجود برای فروش در آمازون و همچنین در وب سایت ما، PracticeOrganicMechanisms.co

مربیانی که در نظر دارند این کتاب را به عنوان کتاب پیشنهادی یا پیشنهادی برای این کلاس در نظر بگیرند نیز می توانند برای دریافت نمونه با ما تماس بگیرید

علاوه بر این، مربیانی که علاقه مند به خرید عمده (بیش از 5 نسخه) برای کلاس خود هستند می تواند واجد شرایط نرخ ویژه باشد. ممکن است برای شما سودمندتر باشد که مستقیماً با ما معامله کنید تا از طریق کتابفروشی دانشگاه خود (که معمولاً نشانه گذاری بزرگی اعمال می کند).

اگر از این کتاب استفاده می کنید، از هر گونه بازخورد، پیشنهاد، و/یا بررسی بسیار سپاسگزاریم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *