چگونه برای امتحانات شیمی آلی آماده شویم – استاد شیمی آلی

مشکل رایجی که دانش‌آموزان به من می‌گویند این است که احساس می‌کنند مطالب را می‌دانند، اما وقتی امتحان می‌نویسند، خوب جواب نمی‌دهند. جدا کردن دلایل دقیق این امر دشوار است، اما مطمئناً مواردی وجود دارد که دانش‌آموزان تحت فشار میزان خاصی از «قفل شدن» ذهنی را احساس می‌کنند که باعث می‌شود آن‌ها را به خوبی انجام ندهند.

خواننده “RM” با نکته ای در مورد چگونگی آماده شدن برای امتحانات نوشت و ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد.

بنابراین به طور کلی وقتی امتحان دارم، مطالب را می خوانم و در حین مطالعه یادداشت برداری می کنم، که معمولاً 5-10 دقیقه در هر صفحه برای من وقت می گذارد. وقتی ریدینگ را کامل کردم، تمام یادداشت هایی را که گرفته ام مرور می کنم (برای اینکه در امتحان خوب باشم، خواندن را 1 روز قبل از آزمون کامل می کنم، خواندن معمولاً 6-10 ساعت طول می کشد). بعد از خواندن یادداشت‌هایم معمولاً برای امتحان آماده هستم، اما اگر وقت اضافی داشته باشم، مشکلات ترکیبی را تمرین می‌کنم که دوستانم روی یک تخته سفید ایجاد می‌کنند، جایی که من و یکی از دوستانم در هر طرف یک تخته سفید دو طرفه ردیف می‌شویم و مسابقه می‌دهیم. ببینم کی اولش تمومش میکنه من متوجه شدم که اگر بتوانید اطلاعات را به سرعت و به شیوه ای رقابتی به خاطر بیاورید، می توانید این کار را انجام دهید محیط امتحان استرس زا من متوجه شدم که حافظه خوبی دارم و چیزها را به راحتی جذب می کنم، اما فکر می کنم موفقیت من در ochem 2 بیشتر به دلیل توانایی من در به خاطر آوردن اطلاعات و استفاده از آنها برای مشکلات سنتز است.

این واقعا مهم است که بتوانید تمرکز کنید. فکر می‌کنم این ذهنیت «اوه مرد، من واقعاً باید شروع به خواندن کنم، یا من خراب شده‌ام» است که به من اجازه می‌دهد برای مدت طولانی تمرکز کنم. من سعی می‌کنم به کتابخانه یا هر مدرسه‌ای بروم که به‌طور مخفیانه وارد آن شوم، جایی که درس خواندن برای من آرام باشد، زیرا در حال حاضر در یک خانه برادری زندگی می‌کنم و همانطور که می‌توانید تصور کنید، گاهی اوقات مطالعه در آنجا با همه حواس‌پرتی‌ها سخت می‌شود. و مهمانی

شما فقط یک بار می توانید امتحان خود را انجام دهید، اما این امکان وجود دارد، مانند RM که در اینجا انجام داده است شبیه سازی کنید استرس و حساسیت به زمان محیط امتحان این مثال دیگری است که در آن داشتن یک “رفیق مطالعه” خوب می تواند مفید باشد، به این صورت که شما کسی را دارید که در یک محیط تمرینی شما را آزمایش و به چالش بکشد.

به هر حال، RM به من می‌گوید که در فینال خود نمره 95 و در کل دوره یک A گرفته است که میانگین آن C بالا بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *