نمودارهای خط گربه

زمانی که این وبلاگ در مورد شیمی آلی بود، هرگز آنقدر خم نمی شدم که تصاویر زیبای گربه ها را در وب سایت خود قرار دهم تا ترافیک را افزایش دهم. اکنون که همه چیز در مورد گربه شناسی است، من هر احساسی را که ممکن است قبلا داشتم از دست داده ام. عکس های رایگان گربه می خواهید؟ شرط می بندی.

گربه‌ها در زیر زباله‌دان پنهان می‌شوند

معرفی نمودار خط گربه

اما این وبلاگ واقعاً در مورد ایجاد زمینه جدیدی در علم گربه و تجزیه و تحلیل گربه است.

آخرین بار ما “تطابق” را به عنوان “اشکالی که یک گربه می تواند با حرکت دادن اندام خود به اطراف ایجاد کند، در نتیجه سطوح متفاوتی از راحتی را فراهم می کند” تعریف کردیم.

امروز می‌خواهم ساختار گربه‌ها را با جزئیات بیشتری مطالعه کنم و ابزار ارزشمندی را معرفی کنم که می‌توانید برای مطالعه و لذت بیشتر آنها از آن استفاده کنید: نمودار خط گربه.

ببینید، اگر می‌خواهیم گربه‌ها را به‌طور کلی تجزیه و تحلیل کنیم، باید تمام جزئیات اضافی که گربه‌ها را منحصربه‌فرد می‌کند، مانند رنگ خز، ناز، دور کمر – نادیده بگیریم و در عوض روی ویژگی‌های مشترک آنها تمرکز کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، با یک نمودار خط گربه باقی می‌مانیم.

نمودار خط گربه

مزیت نمودار خط گربه این است که وسیله ای را در اختیار ما قرار می دهد تا گربه هایی را با اندازه، شکل و سن مختلف بگیریم و آنها را تجزیه و تحلیل کنیم. به عنوان مثال، در این تصویر، می توانید ببینید که چگونه این 4 گربه مختلف به شدت متفاوت هستند، اما همگی شبیه به گربه در تصویر اول ما هستند.

گربه-خط-نمودار-گربه-های مختلف

چگونه گربه های سه بعدی را در یک صفحه دو بعدی به تصویر بکشیم

حالا انجام این کار یک عارضه دارد. تصویر بالا به نوعی نشان می دهد که چقدر می تواند دشوار باشد. گربه ها موجوداتی سه بعدی هستند و نشان دادن ماهیت سه بعدی گربه ها در یک صفحه دو بعدی دشوار است.

خوشبختانه راه حلی برای این وجود دارد. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است. قسمت “مسطح” گربه را بگیرید (که در صفحه صفحه است) و از خطوط معمولی استفاده کنید. اما قسمت‌هایی را که از صفحه بیرون می‌آیند (دو پا، در مثال زیر) بردارید و از گوه‌های تیره برای ایجاد خطوط روی پاها استفاده کنید. با قسمت هایی که اشاره می کنند پشت در صفحه، از خطوط چین استفاده کنید. مثل این:

ترسیم گربه سه بعدی در دو بعدی

شما می توانید با نمودار خط گربه هر کاری که می توانید با یک گربه معمولی انجام دهید، انجام دهید، به جز اینکه خطر خراشیده شدن را ندارید. بنابراین همانطور که تابی جونیور در تصویر زیر زمانی که او را 180 درجه در صفحه صفحه یا در امتداد محور مرکزی می چرخانیم یکسان باقی می ماند، می توانیم دقیقاً همان کارها را با نمودار خط گربه انجام دهیم. توجه داشته باشیدما فقط می توانیم این کار را انجام دهیم زیرا این گربه یک صفحه آینه (صفحه تقارن) در محور مرکزی دارد.. بیشتر در مورد آن بعدا.

-گربه‌های برگردانده هنوز هم همان گربه‌ها هستند.

استفاده از نمودارهای خط گربه برای نمایش چرخش ها

تا به حال، ما فقط گربه ها را در یک ترکیب ترسیم کرده ایم. اما چیزی که باعث می‌شود نمودارهای خط گربه واقعاً بدرخشند این است که می‌توانیم از آنها برای نشان دادن نحوه تغییر جهت‌های اندام هنگام چرخش حول محور مرکزی استفاده کنیم. به عنوان مثال در اینجا همان گربه است، اما نقاشی سمت راست چرخش 60 درجه انتهای عقب را نشان می دهد:

چرخش با استفاده از نمودارهای خطی گربه

در اینجا بهترین بخش این است: کاری که ما در اینجا واقعاً انجام داده‌ایم این است که یک مدل انتزاعی از یک گربه ساخته‌ایم و اکنون می‌توانیم آن را همانطور که می‌خواهیم دستکاری کنیم. حتی می‌توانیم جلوتر برویم و انتهای عقب گربه را 30 درجه دیگر بچرخانیم. حتی بدون عکسی که ما را راهنمایی کند. بنابراین در تصویر زیر، این نشان دهنده آن است که پای عقب خود را تا زمانی که کاملاً با سر همسطح شود، بلند می کند. کمی زمان می برد تا ببینید این چرخش ها چگونه کار می کنند، اما اگر واقعاً مشتاق مطالعه این پدیده هستید، می توانید مهارت را نسبتاً سریع بدست آورید.

چرخش با استفاده از نمودارهای خطی گربه

همه چیز درباره مردم گربه است

پاسخ من به همه آن شکاکانی که فکر می کنند من اساساً از گربه ها به عنوان بهانه ای برای صحبت در مورد مفاهیم در شیمی آلی استفاده می کنم – به طور خاص، فرمول های اسکلتی – این است: اگر نمی توانید تفاوت بین مولکول ها و گربه ها را اینجا ببینید. ، مشکلی با شما جدی است. اگر آنها یکسان به نظر برسند، این فقط یک تصادف است.

پست بعدی: درباره گربه ها، قسمت 3: پیش بینی های نیومن

اورشلیم-گربه-آویزان-در-یک زباله دان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *