نحوه ترسیم شکل صندلی سیکلوهگزان

چگونه به راحتی اولین صندلی سیکلوهگزان خود را با استفاده از “تکنیک متوازی الاضلاع” بکشید

اکنون که یک تور هوایی از صندلی سیکلوهگزان داشتیم، به یک مهارت بسیار مهم می رویم: چگونه یکی از این حیوانات را به درستی ترسیم کنیم.

چندین تکنیک برای کشیدن صحیح صندلی سیکلوهگزان وجود دارد.

در این ویدیو، من با ترسیم یک صندلی به روشی که به نظر من کاملاً احمقانه ترین راه برای کشیدن صندلی است، می پردازم. متوازی الاضلاع (چیزی که قبلاً باید بدانید که چگونه انجام دهید). با استفاده از این به عنوان “پایه” صندلی خود، فلپ هایی را می کشیم که به سمت بالا و پایین حرکت می کنند (نماینده سر و زیرپایی)، سپس در گروه های محوری و استوایی قرار می دهیم.

نکته مهم این است که ما می‌توانیم از این روش برای ترسیم صندلی در نسخه «چپ دست» یا «راست دست» صندلی سیکلوهگزان استفاده کنیم، که وقتی در مورد چرخاندن صندلی یاد می‌گیریم اهمیت می‌یابد (این مرحله بعدی است!)

به مرور زمان و با کمی تمرین، نیازی به ترسیم متوازی الاضلاع برای راهنمایی خود نخواهید داشت. به آن به عنوان مجموعه ای از چرخ های آموزشی فکر کنید که بعداً زمانی که دیگر به آنها نیاز ندارید آنها را دور بیندازید.

نحوه ترسیم ساختار صندلی سیکلوهگزان: 4 مثال

داشتن یک تکنیک آسان برای به خاطر سپردن بسیار مهم است.

در غیر این صورت، چند تلاش اول شما برای کشیدن صندلی سیکلوهگزان از حافظه ممکن است منجر به یکی از این “تغییرها” از گالری یک سرکش از 4 روش برای خراب کردن کشیدن صندلی سیکلوهگزان شود (و احساس بدی نداشته باشید – همه ما این کار را انجام داده ایم. ترفند این است که همه اشتباهات لازم را انجام دهید قبل از شما میان ترم خود را انتخاب کنید).

صندلی سیکلوهگزان بد شماره 1: پای کلاغ

سیکلوهگزان پای کلاغ چگونه نمی توان یک صندلی را ترسیم کرد زوایای پیوند چهار وجهی نیستند مشکل چیه؟ موقعیت‌های محوری و استوایی روی کربن دایره‌ای در جهت اشتباه کشیده شده‌اند که منجر به ظاهری «پای کلاغی» می‌شود. زوایای پیوند در این کربن به درستی چهار وجهی نیست – علاوه بر این، کربن‌های مجاور تحت الشعاع قرار می‌گیرند، نه تکان‌دهنده!

نحوه رفع : گروه ها را روی کربن برگردانید. گروه “پایین محوری” باید به صورت “محوری به بالا” و گروه “استوایی بالا” به عنوان “استوایی پایین” ترسیم شود. به یاد داشته باشید، گروه های محوری در سراسر حلقه به طور متناوب “بالا، پایین، بالا، پایین، پایین” تغییر می کنند.

صندلی بد Cyclkohexane شماره 2: پای کلاغی (بازگشت جزئی)

چگونه به رسم سیکلوهگزان کلاغ پا سوئیچ محوری و استوایی مشکل چیه؟ پای کلاغ دیگری، اگرچه روی “تکیه سر” صندلی کشیده شده است.

نحوه رفع : «پایین محوری» را به «بالا محوری» و «بالا استوایی» را به «پایین استوایی» تغییر دهید. سپس خواهید دید که گروه های محوری شما اکنون دوباره به طور متناوب از بالا به پایین بالا پایین بالا پایین می روند (همانطور که باید)

صندلی شماره 3 بد سیکلوهگزان: “رعد و برق” [h/t Chemjobber]

چگونه رعد و برق صندلی سیکلوهگزان را خیلی نازک نکشیم مشکل چیه؟ موقعیت های محوری و استوایی به درستی کشیده شده اند، اما صندلی به قدری نازک کشیده شده است که کربن های جلو، گروه های روی کربن های پشتی را مبهم می کند.

نحوه رفع : زوایای “تکیه سر” و “تکیه پا” خیلی تند هستند. آنها را کمی باز کنید همچنین، دو کربن جلو و دو کربن عقب را طوری تکان دهید که مستقیماً در مقابل هم قرار نگیرند.

صندلی سیکلوهگزان بد شماره 4: «آقای. چرب”

چگونه یک صندلی سیکلوهگزان مستر چربی را با ابعاد نامناسب رسم نکنیم مشکل چیه؟ اگرچه تمام موقعیت‌های محوری و استوایی به درستی ترسیم شده‌اند، این نمودار تصور یک سیکلوهگزان را که ظاهراً از شش ضلع مساوی تشکیل شده است، سخت می‌کند.

نحوه رفع : خیلی ساده – فقط پیوندهای عمودی را آنقدر طولانی نکشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *