قیمت کربنات باریم چینی

کربنات باریم چیست؟
کربنات باریم ممکن است جامد سفید رنگی باشد که از محلول هیدروکسید باریم و اوره رسوب می‌کند. بیانیه کربنات باریم BaCO3 است. علاوه بر این در یک ماده معدنی به نام ویتریت اتفاق می افتد و علاوه بر این از باریت ها از طریق بارش تهیه می شود. سمی است علاوه بر این در لعاب های فیروزه ای رایج است. این باید در زیر کیفیت پایین زیر 200 نگه داشته شود و اقدامات حفاظتی در هنگام کار با مواد انجام شود.

مشاهده تصویر منبع

مشخصات فیزیکی:
این یک جزء کریستالی سفید بدون بو است. فرمول شیمیایی این جزء BaCO3 می باشد. جرم مولی آن 197.34 g/mol و همچنین چگالی این عنصر 4.29 g/cm³ است. نقطه جوش و ذوب این عنصر 1360 درجه سانتی گراد و 811 درجه سانتی گراد است. این دو واحد پیوند کووالانسی است. بیشترین ظرفیت حرارتی این عنصر 0.14483 با پیچیدگی 18.8 است. به سادگی در اسیدها محلول و در آب نامحلول است.

قیمت کربنات باریم چینی:

قیمت کربنات باریم چینی برای مصرف کنندگان بسیار مهم است زیرا قیمت کربنات باریم چینی موجب تغییر قیمت محصولات می گردد. شرکت ما قیمت کربنات باریم چینی را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت کربنات باریم چینی را با بهترین نرخ خریداری نمایید.

ساختار کربنات باریم:

خواص شیمیایی کربنات باریم (BaCO3):
نمک های محلول کلسیم در واکنش با کربنات باریم، سولفات باریم را تشکیل می دهد که در محلول باقی می ماند و کربنات کلسیم.

BaCO3 + CaSO4 → CaCO3 + BaSO4

کربنات باریم با اسید هیدروکلریک واکنش داده و کلرید باریم و آب و دی اکسید کربن (Co2) را تشکیل می دهد.

BaCO3 + 2HCl → BaCl2 + مایع + دی اکسید کربن

موارد استفاده از کربنات باریم (BaCO3):
کربنات باریم چندین کاربرد تجاری عمده در صنایع شیشه، آجر، حفاری نفت، سرامیک، عکاسی و صنایع شیمیایی دارد. این ماده به عنوان ماده اولیه برای تولید اکسید باریم (BaO) و پراکسید باریم (BaO2) استفاده می شود. همچنین به عنوان جونده کش استفاده می شود. ظاهر آن مشابه آرد است که مسئول اکثر مسمومیت های ناخواسته باریم بوده است. کربنات باریم ممکن است یک نمک نامحلول سفید باشد که بیشترین کاربرد خود را در صنعت سرامیک در تولید محصولات سرامیکی می یابد. قیمت کربنات باریم چینی نیز متغیر می باشد اما باید قیمت کربنات باریم چینی مناسب را دریافت نمود.

قیمت کربنات باریم چینی مورد نیاز کاربران این ماده شیمیایی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *