فروش پتاسیم کلرید

چشم انداز بازار فروش کلرید پتاسیم – 2022-2030
فروش  کلرید پتاسیم در بازار جهانی به بالای 12.5 میلیارد دلار در سال 2022 پیش بینی شده است. پیش بینی می شود که با افزایش 3.6 درصد CAGR سالم، اندازه بازار تا سال 2030 به 16.5 میلیارد دلار برسد.

افزایش تولیدات کشاورزی در سراسر جهان یکی از عوامل اصلی است که احتمالاً فروش در این بازار را افزایش می دهد. افزایش تقاضا برای کودهای کلرید پتاسیم به دلیل توانایی آنها در تقویت توسعه بافت، رنگ و طعم گیاهان مورد استفاده به عنوان غذا پیش بینی می شود که بازار را به پیش ببرد.

افزایش مصرف مواد غذایی طبیعی یکی دیگر از عوامل حیاتی است که قرار است در آینده نزدیک تقاضا را افزایش دهد. این امر ناشی از افزایش آگاهی مردم در مورد مزایای محصولات غذایی ارگانیک و افزایش تعداد مصرف کنندگان آگاه به سلامت، به ویژه در کشورهای توسعه یافته در سطح جهان است.

2015-2021 بازار تاریخی کلرید پتاسیم در مقابل چشم انداز پیش بینی رشد 2022-2030
به گفته Future Market Insights، انتظار می‌رود بازار کلرید پتاسیم بین سال‌های 2022 تا 2030 3.6 درصد CAGR ثبت کند، که نسبت به 2.3 درصد CAGR ثبت شده طی سال‌های 2015-2021 افزایش یافته است.

پیش‌بینی می‌شود که فشار فزاینده بر صنعت کشاورزی برای تامین تقاضای فزاینده برای غذا به دلیل افزایش روزافزون جمعیت در سراسر جهان، باعث رشد این بازار شود. بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا بازدهی زمین های حاصلخیز موجود را برای تولید محصولات بیشتر افزایش دهند. بنابراین فروش پتاسیم کلرید افزایش می یابد.

بر اساس داده های بانک جهانی، در سال 2020، کل جمعیت جهان حدود 7.762 میلیارد نفر بود، در حالی که در سال 2019، 7.683 میلیارد نفر بود. این نشان می‌دهد که جمعیت جهان هر سال افزایش می‌یابد، که به افزایش تقاضا برای محصولات مختلف کشاورزی کمک می‌کند.

انتظار می رود تقاضای بالا چندین شرکت را وادار کند تا با منابع موجود از خروجی بالایی اطمینان حاصل کنند. تخمین زده می شود که استفاده از کودهای کلرید پتاسیم برای بهبود تولید و عملکرد محصول تقویت شود.

بازار فروش کلرید پتاسیم

چگونه کشاورزی دقیق بر بازار کلرید پتاسیم تأثیر می گذارد؟
انتظار می رود که استفاده فزاینده از کلرید پتاسیم آلی توسط تولیدکنندگان کشاورزی و کشاورزان با حمایت روزافزون از آخرین فناوری ها و ظهور کشاورزی دقیق، بازار را در دوره ارزیابی تقویت کند.

ابتکارات مختلف دولتی اتخاذ شده برای تشویق کشاورزان به استفاده از تکنیک های کشاورزی نوآورانه و افزایش هزینه نیروی کار به دلیل کمبود نیروی کار ماهر، دو عامل مهمی هستند که قرار است به پذیرش کشاورزی دقیق در سراسر جهان دامن بزنند. افزایش فشار بر عرضه جهانی غذا و افزایش مکانیزاسیون مزارع در اقتصادهای نوظهور نیز تخمین زده می شود که بازار را تقویت کند. این امر فروش پتاسیم کلرید را افزایش می دهد.

روش تحقیق بازار – با سالها تلاش کامل شده است
یک عامل کلیدی برای دقت بی‌رقیب تحقیقات بازار ما، روش‌های تحقیق متخصص و مبتنی بر داده است. ما ترکیبی التقاطی از تجربه، تجزیه و تحلیل، یادگیری ماشین و علم داده را برای توسعه روش‌های تحقیقی ترکیب می‌کنیم که منجر به تجزیه و تحلیل چند بعدی و در عین حال واقعی بازار می‌شود.

بینش عملی در مورد بازار نوسازی هواپیما دریافت کنید
آیا معرفی کشاورزی ارگانیک بازار کلرید پتاسیم را پیش می برد؟
تقاضا برای آفت کش ها و کودها در سال های آینده به دلیل تغییر عادات غذایی و قدرت مصرف بالای مصرف کنندگان افزایش می یابد. هنگامی که پودر کلرید پتاسیم در کودها استفاده می شود، به بهبود تولید، حاصلخیزی خاک و عملکرد موثر محصول کمک می کند.

همچنین پیش بینی می شود که این ماده شیمیایی در تولید محصولات ارگانیک با ارتقای استانداردهای زندگی در کشورهای توسعه یافته مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس گزارش سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، حدود 72.3 میلیون هکتار از زمین های کشاورزی به صورت ارگانیک توسط بیش از 3.1 میلیون کشاورز در سراسر جهان مدیریت می شود و کشاورزی ارگانیک در 187 کشور جهان انجام می شود. بنابراین، پذیرش سریع این نوع کشاورزی برای عرضه مواد غذایی ارگانیک به مصرف کنندگان احتمالاً تقاضا برای کلرید پتاسیم را افزایش می دهد. این نیز از علل بالارفتن درخواست و فروش پتاسیم کلرید می باشد.

بینش های کشوری
کدام عوامل بازار فروش کلرید پتاسیم هند را هدایت می کنند؟
“کشاورزان از پودر کلرید پتاسیم برای کشت غلات غذایی استفاده می کنند”

افزایش تقاضا برای پودر کلرید پتاسیم برای کاربردهای صنعتی و کشاورزی در هند احتمالاً بازار را در آینده نزدیک هدایت می کند. FMI تخمین می زند که بازار کلرید پتاسیم آسیا و اقیانوسیه حدود 50.2 درصد از فروش جهانی را در سال 2022 به خود اختصاص دهد.

بنیاد ارزش ویژه برند هند (IBEF) بیان می کند که کل تولید غلات غذایی در این کشور در سال مالی 20 به 296.65 میلیون تن رسیده است، در حالی که این رقم در سال مالی 19 285.21 میلیون تن بوده است. دولت هند هدفی را برای کشاورزان تعیین کرده است که تولید غلات غذایی را به 307 افزایش دهد

0.31 میلیون تن در سال مالی 22. از این رو، افزایش تولید غلات غذایی و حمایت فزاینده دولت در هند پیش بینی می شود که تقاضا برای پودر کلرید پتاسیم برای استفاده در آفت کش ها را افزایش دهد.

وضعیت بازار کلرید پتاسیم ایالات متحده چگونه است؟
پذیرش کلرید پتاسیم آلی برای توسعه هیدروپونیک در حال افزایش است.

استفاده از کلرید پتاسیم آلی در هیدروپونیک یکی از عوامل اصلی پیشروی بازار در ایالات متحده است، طبق FMI، بازار کلرید پتاسیم آمریکا حدود 37.9٪ از سهم را در سال 2022 ایجاد می کند. فروش کلرید پتاسیم در آریکا رو به افزایش است.

این تکنیک به کاهش سختی زمین زراعی در حین کشت پوشش گیاهی با استفاده از مواد معدنی کمک می کند. این روش مدرن همچنین بر خلاف روش‌های کشاورزی مرسوم نیاز به فضای کمتر، مقدار آب کمتر و حشره‌کش‌ها دارد. این ماده شیمیایی به طور گسترده در ایالات متحده به عنوان تقویت کننده پتاسیم و همچنین در تحقیقات زیستی برای توسعه محلول های هیدروپونیک استفاده می شود.

چشم انداز بازار کلرید پتاسیم انگلستان چیست؟
“هنجارهای دولتی حمایت از کشاورزی ارگانیک برای افزایش فروش گرانول کلرید پتاسیم”

پیش‌بینی می‌شود روند مداوم کشت منابع سازگار با محیط زیست برای صنایع مختلف مانند نیروگاه، مواد شیمیایی و دارویی نوید خوبی برای بازار در بازار کلرید پتاسیم بریتانیا در اروپا باشد. FMI.

پذیرش سریع فناوری کشاورزی پیشرفته توسط کشاورزان در بریتانیا عامل دیگری است که قرار است فرصت‌های رشد جدیدی را برای تولیدکنندگان گرانول کلرید پتاسیم ایجاد کند. در ژانویه 2022، کمیسیون اروپا قانون ارگانیک جدید خود را اجرا کرد. این هنجارها به ویژه برای حفظ اعتماد مصرف کننده، جلوگیری از تقلب و تضمین رقابت عادلانه برای کشاورزان ایجاد شده اند. از این رو، انتظار می رود اجرای قوانین سختگیرانه توسط دولت بازار را در بریتانیا به حرکت درآورد.

بینش های دسته بندی
کدام درجه از کلرید پتاسیم تقاضای بالایی دارد؟
“کودهای کشاورزی کلرید پتاسیم شاهد محبوبیت بسیار زیادی هستند”

بر اساس درجه، بخش عیار کشاورزی احتمالاً در خط مقدم بازار کلرید پتاسیم در دوره ارزیابی باقی خواهد ماند. این رشد به دلیل استفاده روزافزون از کودهای کلرید پتاسیم به دلیل هزینه نسبتا پایین آنها نسبت به سایر کودهای موجود در بازار است.

این کودها به تقویت سیستم دفاعی گیاهان کمک می کند و در نتیجه آنها را در برابر بیماری های مختلف آسیب پذیر نمی کند. اینها همچنین می توانند رشد ریشه را در گیاهان تسریع کنند، به آنها در حفظ آب کمک کنند و تعادل کاتیون-آنیون داخلی آنها را تنظیم کنند.

کدام بخش کاربردی در بازار کلرید پتاسیم پیشرو است؟
گرانول های کلرید پتاسیم به طور فزاینده ای در صنعت کشاورزی استفاده می شود.

از نظر کاربرد، بخش کشاورزی قرار است سهم بزرگی را در بازار جهانی کلرید پتاسیم ایجاد کند. گرانول های کلرید پتاسیم به عنوان یک ماده مغذی ضروری برای رشد گیاه در نظر گرفته می شوند و به عنوان عناصر درشت مغذی طبقه بندی می شوند.

اینها با حرکت کربوهیدرات ها، مواد مغذی و آب در بافت گیاه مرتبط هستند. اینها همچنین به فعال کردن آنزیم‌ها در گیاهان کمک می‌کنند و در نتیجه بر تولید آدنوزین تری فسفات (ATP)، نشاسته و پروتئین تأثیر می‌گذارند. اینها می توانند سکونت را کاهش دهند، سلولز بسازند، انتقال نشاسته را بهبود بخشند و تورگور را حفظ کنند.

کدام بخش محصول رشد بالایی را در بازار کلرید پتاسیم نشان می دهد؟
«تولیدکنندگان میوه و سبزیجات کلرید پتاسیم آلی را ترجیح می دهند»

پیش‌بینی می‌شود که از نظر محصول، بخش میوه‌ها و سبزیجات بیشترین سهم بازار جهانی کلرید پتاسیم را در سال‌های آینده به خود اختصاص دهد. افزایش تقاضا برای میوه‌ها و سبزیجات تازه ناشی از افزایش سطح درآمد، رشد اقتصادی قوی و هزینه‌های بالای مصرف‌کننده برای محصولات بهداشتی و سلامتی، فروش کلرید پتاسیم آلی را افزایش می‌دهد.

شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی و کشاورزان به دلیل افزایش تقاضا برای میوه‌ها و سبزیجاتی که با علامت ارگانیک برچسب‌گذاری شده‌اند، احتمالاً فرصت‌های رشد جدیدی را در آینده به دست خواهند آورد. علاوه بر این، نیاز فوری به جلوگیری از چندین بیماری منتقله از غذا به رشد بخش کمک خواهد کرد.

منظره مسابقه
بازیگران کلیدی فعال در بازار جهانی کلرید پتاسیم در حال حاضر بر روی ادغام، اکتساب و همکاری برای به دست آوردن مزیت رقابتی تمرکز می کنند. در همین حال، تعداد کمی از بازیگران دیگر در صدد انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه جامع برای معرفی پیشرفته‌ترین کلرید پتاسیم آلی برای تامین تقاضای فزاینده طیف وسیعی از صنایع هستند. آنها سعی در فروش کلرید پتاسیم و جلب مشتریان بیشتر هستند.

برای مثال،

در فوریه 2022، تیمی از محققان در موسسه فناوری هند، گاندیناگار، با موفقیت یک روش شیرین‌سازی آب سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه را توسعه دادند. می تواند حدود 99 درصد از یون های نمک و ناخالصی های مشابه دیگر را از بین ببرد تا آب دریا را قابل شرب کند. فرآیندهای تصفیه و تبخیر آب مستلزم الکتریسیته نیستند. محققان استفاده می کنند

میدان الکتریکی ایجاد کرد و یون های کلرید پتاسیم را در آن وارد کرد که به ایجاد آب آشامیدنی کمک کرد.
در ژانویه 2022، Granules India، یک شرکت تولیدکننده محصولات دارویی با رشد بالا، اعلام کرد که تأییدیه برنامه مخفف داروی جدید (ANDA) را توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای کلرید پتاسیم برای محلول خوراکی USP دریافت کرده است. 20 mEq برای درمان یا پیشگیری از سطوح پایین پتاسیم در خون (هیپوکالمی) استفاده می شود.

آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، آسیای شرقی، آسیای جنوبی، اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا.

کشورهای کلیدی تحت پوشش

ایالات متحده، کانادا، برزیل، مکزیک، آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، شمال اروپا، روسیه، لهستان، چین، هند، تایلند، اندونزی، استرالیا و نیوزیلند، ژاپن، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، آفریقای شمالی، آفریقای جنوبی، و دیگران .

بازار کلرید پتاسیم بر اساس دسته
بر اساس درجه:

درجه کشاورزی
درجه شیمیایی / صنعتی
بر اساس برنامه:

کشاورزی
Deicers
نرم کننده های آب
صنعتی
دیگران
بر اساس محصول:

غلات
دانه های روغنی
فیبر / شکر و تحقیق و توسعه
میوه ها و سبزیجات
دیگران (علف و باقیمانده)
بر اساس منطقه:

آمریکای شمالی
آمریکای لاتین
اروپا
آسیای جنوبی
آسیای شرقی
اقیانوسیه
خاورمیانه و آفریقا
سوالات کلیدی پاسخ داده شده در گزارش
اندازه بازار جهانی کلرید پتاسیم چقدر است؟
انتظار می رود ارزش بازار جهانی کلرید پتاسیم در سال 2022 به 12.5 میلیارد دلار آمریکا برسد.
بازار جهانی کلرید پتاسیم بین سال‌های 2015 تا 2021 با چه سرعتی رشد کرد؟
روندهای کلیدی برای افزایش فروش کلرید پتاسیم چیست؟
بازیگران پیشرو در بازار فروش کلرید پتاسیم چه کسانی هستند؟
سهم قاره آمریکا در بازار فروش کلرید پتاسیم چقدر است؟
سهم آسیا و اقیانوسیه در بازار فروش کلرید پتاسیم چقدر است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *