فروش سدیم لوریل سولفات

شرح
سدیم دودسیل سولفات (SDS یا NaDS)، سدیم لوریل سولفات یا سدیم لوریل سولفات (SLS) یک ترکیب آلی (کریستال های کوچک سفید یا زرد روشن، بوی مشخصه خفیف) با فرمول CH3(CH2)11OSO3Na است. این یک سورفکتانت آنیونی است که در بسیاری از محصولات تمیز کننده و بهداشتی استفاده می شود. نمک از یک سولفات ارگانوسولفات تشکیل شده است که از یک دنباله 12 کربنی متصل به یک گروه سولفات تشکیل شده است که به ماده خاصیت آمفی دوستی مورد نیاز یک شوینده می دهد. این روغن که از روغن نارگیل و نخل ارزان قیمت به دست می آید، جزء رایج بسیاری از محصولات پاک کننده خانگی است. فروش سدیم لوریل سولفات برای تولیدکنندگان شوینده ها نیز انجام می شود.

کوکو سولفات سدیم در اصل همان ترکیب است، اما از روغن نارگیل کمتر تصفیه شده ساخته شده است.

SDS با تصفیه لوریل الکل با گاز تری اکسید گوگرد، اولئوم یا اسید کلروسولفوریک برای تولید هیدروژن لوریل سولفات سنتز می شود. روش صنعتی معمولاً از گاز تری اکسید گوگرد استفاده می کند. سپس محصول حاصل از طریق افزودن سدیم هیدروکسید یا کربنات سدیم خنثی می شود. لوریل الکل به نوبه خود معمولاً از روغن نارگیل یا روغن هسته خرما با هیدرولیز به دست می آید که اسیدهای چرب آنها را آزاد می کند و به دنبال آن هیدروژنه می شود.

با توجه به این روش سنتز، نمونه های تجاری SDS اغلب مخلوطی از سایر آلکیل سولفات ها هستند که دودسیل سولفات جزء اصلی آن است.

SDS به صورت تجاری به صورت پودر و گلوله موجود است. به نظر می رسد شکل گلوله سریعتر از شکل پودر در آب حل می شود. فروش سدیم لوریل سولفات نیز سالانه در سراسر دنیا با استقبال مواجه می شود. فروش سدیم لوریل سولفات موجب افزایش تولیدات گوناگون شده است.

مشاهده تصویر منبع

کاربرد
SDS عمدتاً در شوینده‌های لباسشویی با کاربردهای تمیزکننده زیادی استفاده می‌شود. SDS یک سورفکتانت بسیار موثر است و در هر کاری که نیاز به از بین بردن لکه های روغنی و باقی مانده دارد استفاده می شود. به عنوان مثال، در محصولات صنعتی از جمله چربی‌زدای موتور، کف شوی‌کننده‌ها و صابون‌های کارواش در غلظت‌های بالاتری یافت می‌شود. این ماده در خمیردندان ها، شامپوها، فوم های اصلاح و فرمولاسیون حمام حبابی تا حدی به دلیل اثر غلیظ کننده و توانایی آن در ایجاد کف یافت می شود. خمیر دندان Pepsodent زمانی از نام “Irium” برای ترکیب سدیم لوریل سولفات خود استفاده می کرد.

حمل و نقل / ذخیره سازی / عوامل خطر
این محصول معمولاً به صورت درام ارسال می شود. هنگامی که در یک جو مرطوب باشد، رطوبت را به سرعت جذب می کند. این جذب رطوبت باعث می شود که ماده ظاهر پودری معمولی خشک خود را از دست بدهد، در هنگام لمس مرطوب شود، توده های مرطوب تشکیل شود و کیک در هنگام دست زدن به آن شکل بگیرد. به منظور حفظ شرایط آن در طول حمل و نقل باید در ظرفی بسته بندی شود که در برابر رطوبت و هوای مرطوب مقاوم باشد. مشروط به کاهش وزن.

این محصول در کد IMDG (کد بین المللی کالاهای خطرناک دریایی) ذکر نشده است. برای توصیه های ایمن در مورد حمل و نقل، با برگه MSDS مربوطه مشورت کنید.

فروش سدیم لوریل سولفات

فروش سدیم لوریل سولفات را با ما امتحان کنید.

فروش سدیم لوریل سولفات باید یا رعایت نکات بهداشتی و ایمنی صورت بگیرد.

فروش سدیم لوریل سولفات برای تولیدکنندگان انجام می شود.

تولیدکنندگان مواد شوینده از فروش سدیم لوریل سولفات بهره می برند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *