فروش بنزالکونیوم کلراید

بنزالکونیوم کلراید ماده ای شیمیایی با خواصی ویژه  مهم است.

این ماده کاربردهای بسیار گوناگونی در صنایع مختلفی همچون داروسازی دارد. به همبن دلیل فروش بنزالکونیوم کلراید به داروسازان نیز انجام می شود. البته برای فروش بنزالکونیوم کلراید باید نکات ایمنی کاملا لحاظ گردند. فروش بنزالکونیوم کلراید به صورت بهداشتی و ایمن را از شرکت ها و سایتهای مورد اطمینان بخواهید.

مشاهده تصویر منبع

آیا زمان توقف استفاده از بنزالکونیوم کلرید در قطره های چشمی فرا رسیده است؟

خلاصه و فروش بنزالکونیوم کلراید
بنزالکونیوم کلرید (BAC) یک ترکیب آمونیوم چهارتایی است که معمولاً به عنوان نگهدارنده در چندین قطره چشمی چند دوز استفاده می شود. استفاده از آن با چندین عارضه جانبی همراه است، به ویژه زمانی که به طور مزمن استفاده شود. BAC تزریقی موضعی نه تنها بر روی ساختارهای سطحی اثر می‌گذارد، بلکه به بافت‌های عمیق‌تر نیز می‌رسد (شبکه ترابکولار، عصب بینایی) و می‌تواند در بیماران تحت درمان مزمن مضر باشد. در بیماران گلوکوماتوز، BAC علت اصلی بیماری سطح چشم (OSD) است و می‌تواند منجر به عوارض قابل توجهی شود، بر انطباق درمان، کیفیت زندگی و نتایج جراحی تأثیر بگذارد. شواهد بالینی و تجربی نشان می دهد که BAC باعث ناپایداری لایه اشکی، از بین رفتن سلول های جامی، آپوپتوز، التهاب عصبی تحت بالینی و مقاومت آنتی بیوتیکی می شود. با توجه به اعتبار فرمولاسیون های جایگزین (مواد نگهدارنده جایگزین یا فرمولاسیون های بدون نگهدارنده) ادامه استفاده از چنین ترکیبات سمی غیر منطقی است و شاید زمان توقف استفاده از BAC در قطره های چشمی فرا رسیده باشد.

فروش بنزالکونیوم کلراید

فروش بنزالکونیوم کلراید را از سایت و شرکت ما دریافت نمایید. ما فروش بنزالکونیوم کلراید را با بهترین قیمت و شرایط داریم. فروش بنزالکونیوم کلراید در همه شهرها برایتان انجام می شود.

منبع

https://www.authorea.com/doi/full/10.22541/au.164373755.53749794/v1

منبع : https://bismoot.com/blog/%d8%a8%d9%86%d8%b2%d8%a7%d9%84%da%a9%d9%88%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85-%da%a9%d9%84%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%af/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *