راهنمای معرف شیمی آلی اینجاست!

زمان زیادی طول کشید – اواخر آوریل تا اوایل ماه مه بسیار پر هیجان بود – اما امروز خوشحالم که بالاخره راه‌اندازی “راهنمای معرف شیمی آلی” را اعلام کنم، راهنمای طراحی شده به ویژه برای دانشجویان مقطع کارشناسی که Org1/Org 2 را دریافت می کنند. این راهنمای بسیار زیبایی است. بسیاری از معرف هایی که باید در مورد آنها بدانید، از Ag2O تا Zn (Hg).

این سند نتیجه بیش از صد ساعت متراکم کردن و خلاصه کردن تمام اطلاعات مربوط به معرف ها از کتاب های درسی استاندارد – ساختارها، واکنش ها و مکانیسم های آنها – و قرار دادن همه آنها در یک مکان برای ارجاع آسان است.

این پی دی اف 68 صفحه ای تمام رنگی دارای انواع خوبی های ChemDrawed از جمله:

بخش جلویی با میزهای گستردهاز جمله لیستی از اسیدها، بازها، عوامل اکسید کننده، عوامل کاهنده، معرف هایی که به حلقه های معطر اضافه می شوند، و معرف های آلی فلزی. به علاوه جداول اختصارات رایج، حلال ها و pKas. حتی یک راهنمای برای یونانی وجود دارد!

-بخش پشتی با پروفایل روی بیش از 80 معرفاز جمله ساختار، نام‌های رایج، واکنش‌ها و مکانیسم‌های آنها

شاخص مرجع سریع، با 2 صفحه اطلاعات فشرده در مورد هر معرف پوشش داده شده در کتاب.


(برای دانلود فایل پی دی اف فهرست اینجا را کلیک کنید)

تا جایی که من می‌دانم هیچ چیز دیگری مانند این موجود نیست. امیدوارم این یک همراه دسکتاپ عالی برای هر کسی باشد که شیمی آلی مقدماتی را دنبال می کند.

می‌خواهم از همه دانش‌آموزان، دوستان و همکارانی که توانستند پیش‌نویس اول را بررسی کنند و پیشنهادها مفیدی ارائه دهند، و به‌ویژه از کسانی که در وهله اول به من پیشنهاد کردند این کار را انجام دهم، تشکر می‌کنم.

دو چیز دیگر:

  • دقت برای چنین سندی بسیار مهم است. من برای اشتباهات و اشتباهات تایپی جایزه می پردازم. اگر راهنما را بخرید و در مورد هر گونه اشتباه تایپی یا اشتباهی که پیدا کردید به من بگویید – یا پیشنهاداتی برای مواردی که حذف شده اند دارید – یک جایزه 5 دلاری از طریق Paypal برای شما ارسال می کنم.
  • می توانید از آن استفاده کنید بی خطر. اگر کاملاً راضی نیستید که این راهنمای مفیدی برای دوره شماست، من ظرف 30 روز پس از خرید به شما بازپرداخت می کنم.

قیمت عادی: 35 دلار

قیمت ویژه راه‌اندازی: 25 دلار

برای دیدن فروشگاه اینجا کلیک کنید!
به روز رسانی – نسخه 2.0 با معرف های بیشتر و گرافیک spiffer منتشر شد. با توجه به زمان اضافی صرف شده برای ساخت نسخه جدید بسیار جلا، قیمت معمولی در حال حاضر اعمال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *