خوب، اوه گربه های اورشلیم – استاد شیمی آلی

قراردادهای ما به پایان رسیده است و من و همسر از اورشلیم به شهر کوچک انتاریو، جایی بین لبنان و کارتاژ نقل مکان کرده ایم. کمی بیش از یک هفته پیش، ما در دریای مدیترانه قدم می زدیم و اکنون تا زانو در برف هستیم. حداقل تیم هورتونز را در این نزدیکی داریم. آفرین، ای گربه های زباله گرد اورشلیم.

1-گربه زباله

باشد که پناهگاهی در برابر گرمای تابستان و باران های زمستانی پیدا کنید. باشد که زباله دان های شما مملو از تکه های مرغ خوشمزه باشد. باشد که خانم های مسن مهربان همچنان انبوهی از غذا را برای شما کنار بگذارند. و باشد که فرزندان شما به تعداد ستارگان بهشت ​​باشند… اگرچه به نظر می رسد که قبلاً چنین بوده است.

***

با تشکر از همه کسانی که در سال گذشته از سایت حمایت کردند و حتی یک ثانیه از وقت خود را در این سایت صرف کردند. به‌ویژه می‌خواهم از همه دانش‌آموزانی که به اندازه کافی شجاع بودند و فرصتی برای تدریس خصوصی آنلاین داشتند تشکر کنم. باز کردن رایانه و چت ویدیویی خود در مورد شیمی آلی با مردم در سراسر جهان همچنان هیجان انگیز است. موقعیت مکانی کمتر از قبل اهمیت دارد. “ساعات اداری” را می توان از هر جایی برگزار کرد. من هر کسی را که دانش خاصی در مورد یک موضوع خاص دارد تشویق می‌کنم که برای خود یک زونا تهیه کند و نوعی مشاوره آنلاین ارائه دهد. این احتمال وجود دارد که انواع دانش در ذهن شما وجود داشته باشد که برای کسی ارزش بالقوه ای داشته باشد.

من دوشنبه برمی گردم طبق برنامه منظم پست.

سال نو همگی مبارک!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *