خرید اینترنتی اسید بوریک

اسید بوریک چیست؟
اسید بوریک یک ترکیب بی رنگ و بی بو است که به صورت کریستال های سفید یا گرانول یا پودر موجود است. معمولاً با واکنش اسید سولفوریک با بوراکس سنتز می شود.

مشاهده تصویر منبع

استفاده و مزایا:
اسید بوریک ماهیتی باکتریواستاتیک دارد، اما استفاده از آن در لوازم آرایشی نامشخص است، زیرا بررسی های متفاوتی برای ایمنی آن برای استفاده وجود دارد. به عنوان یک عامل بافر در تالک و سایر محصولات کودک استفاده می شود. همچنین به عنوان یک نگهدارنده در کرم های دور چشم، پودرهای مایع، مایعات پس از اصلاح، خوشبو کننده های پوست استفاده می شود.

خرید اینترنتی اسید بوریک

خرید اینترنتی اسید بوریک بسیار مورد استقبال خریداران می باشد. خرید اینترنتی اسید بوریک را با سایت ما هم می توانید انجام دهید. خرید اینترنتی اسید بوریک شیوه ای آسان است و ما خرید اینترنتی اسید بوریک را به شما پسشنهاد می کنیم. خرید اینترنتی اسید بوریک با کمترین وقت و هزینه ممکن است.

شرح
اسید بوریک، که به آن بورات هیدروژن، اسید بورایک، اسید ارتوبوریک و اسید بوریکوم نیز می‌گویند، یک اسید ضعیف بور است که اغلب به عنوان ضد عفونی‌کننده، حشره‌کش، بازدارنده شعله، جاذب نوترون یا پیش‌ساز سایر ترکیبات شیمیایی استفاده می‌شود. دارای فرمول شیمیایی H3BO3 (گاهی اوقات B(OH)3 می باشد) و به شکل کریستال های بی رنگ یا پودر سفید حل شده در آب وجود دارد. هنگامی که به عنوان یک ماده معدنی رخ می دهد، ساسولیت نامیده می شود.

اسید بوریک یا ساسولیت به طور بومی در حالت آزاد خود در برخی از مناطق آتشفشانی یافت می شود، به عنوان مثال، در منطقه ایتالیایی توسکانی، جزایر لیپاری و ایالت نوادا ایالات متحده. در این تنظیمات آتشفشانی، مخلوط با بخار، از شکاف های موجود در زمین خارج می شود. همچنین به عنوان ترکیبی از بسیاری از مواد معدنی طبیعی – بوراکس، بوراسیت، بوروناتروکائیسیت و کلمنیت یافت می شود. اسید بوریک و نمک های آن در آب دریا یافت می شود. همچنین در گیاهان، از جمله تقریبا تمام میوه ها، یافت می شود.

اسید بوریک شامل فلس های بی رنگ و بی بو یا پودر سفید است. پایدار در هوا در آب جوش، الکل و گلیسرول محلول است. غیر قابل احتراق

کاربرد
شیشه مقاوم در برابر حرارت (بورسیلیکات)، الیاف شیشه، لعاب چینی، مواد شیمیایی بور، متالورژی (شار جوش، مس لحیم کاری)، بازدارنده شعله در عایق های سلولزی، پنبه زنی تشک و محصولات نساجی پنبه، کنترل قارچ در مرکبات، پماد و شستشوی چشم ( فقط محلول آب)، حمام های آبکاری نیکل.

حمل و نقل / ذخیره سازی
معمولا در کیسه بسته بندی می شود.
در ظرف را محکم بسته نگه دارید. ظرف را در مکانی خنک و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید. در دمای بالاتر از 23 درجه سانتیگراد نگهداری نشود.

همچنین ببینید: http://www.chemicalland21.com/industrialchem/inorganic/BORIC%20ACID.htm

عوامل خطر
سمی از طریق بلع فقط از راه حل های ضعیف استفاده کنید. تحریک کننده پوست به شکل خشک.

خرید اینترنتی اسید بوریک

خرید اینترنتی اسید بوریک را فراموش نکنید. خرید اینترنتی اسید بوریک در بهره برداری از زمان کمک می کند. خرید اینترنتی اسید بوریک با حجم بالا روزانه صورت می گیرد.

منابع
https://books.google.co.in/books?id=3hLmyma2-MsC&pg=PA114&dq=boric+acid+use+for+cosmetics&hl=en&sa=X&ved=0ahUKEwjJ9YihlLvgAhX2DmMBHWEPAsYQ6AEIPD% 20 لوازم آرایشی و بهداشتی و f=کاذب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *