خرید اسید سیتریک تبریز

نحوه استفاده و فواید اسید سیتریک
22 سپتامبر 2021
اسید سیتریک در کاسه و لیمو در کنار کاسه.

این راهنما همه چیز را در مورد اسید سیتریک طبیعی و نحوه استفاده از آن برای تمیز کردن، پخت و پز، لوازم آرایشی، داروسازی یا به عنوان تنظیم کننده PH به شما می گوید.
اسید سیتریک چیست؟
اسید سیتریک در دنیای ما به خصوص در گیاهان کاربردهای زیادی دارد. آن را می توان بیشتر در لیمو و سایر مرکبات و همچنین تقریباً در همه قارچ ها، میوه ها و حتی چوب ها یافت. امروزه ما از آن به عنوان یک افزودنی رایج غذایی یا به عنوان تنظیم کننده pH در نوشابه ها استفاده می کنیم. این آن را در آشپزخانه شما عالی می کند زیرا در بسیاری از دستور العمل های سرگرم کننده استفاده می شود (مانند دستور غذای خانگی گل سنجد ما) و می تواند برای افزایش طعم غذای شما استفاده شود. ناگفته نماند که این یک آنتی اکسیدان شگفت انگیز است که دلیل دیگری برای افزودن عالی به دستور العمل های شما است.

این اسید سیتریک با درجه غذایی برای مقابله با رسوبات آهک نیز عالی است و می تواند یک پاک کننده طبیعی جایگزین برای برخی از مواد بدبو مانند سرکه باشد. همچنین یک نگهدارنده مفید است و می تواند در بسیاری از لوازم آرایشی و دارویی استفاده شود. طیف گسترده ای از کاربردها به این معنی است که یک مکمل عالی سازگار با محیط زیست برای خانه ایجاد می کند.

خرید اسید سیتریک تبریز

خرید اسید سیتریک تبریز با روشهای مجازی و حضوری ممکن است. برای خرید اسید سیتریک تبریز کافیست به سایت و کارشناسان متصل شوید. خرید اسید سیتریک تبریز طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. خرید اسید سیتریک تبریز در کشورهای دیگر هم انجام می گیرد. خرید اسید سیتریک تبریز را به شما توصیه می کنیم.

نحوه استفاده و فواید اسید سیتریک
کتری خود را تمیز کنید
کتری خود را با آب پر کنید و چند قاشق چایخوری اسید سیتریک به آن اضافه کنید. پس از اتمام دم کردن، هرگونه تجمعی از بین خواهد رفت.

توالت خود را تمیز کنید
کافی است یک قاشق غذاخوری را داخل تابه بریزید و بگذارید حداقل 15 تا 20 دقیقه بماند (ایده‌آل یک شب). یک برس یا اسکراب سریع به آن بدهید و سپس آن را بشویید. آب تمام بقایای اسید و همچنین رسوبات مواد معدنی و مواد معدنی را از بین می برد و کاسه توالت شما را درخشان می کند!

کف حمام خود را تمیز کنید
یک قاشق غذاخوری به مخلوط تمیزکننده کف یا فقط آب اضافه کنید و قبل از تمیز کردن کف شوی خود را خیس کنید.

آهک روی شیرهای شما
محلول خود را به آرامی روی شیرها پخش کنید و مراقب باشید که رسوبات آهک از بین بروند! روش دیگر، می توانید محلول اسید سیتریک را در یک بطری اسپری بریزید (شما باید آب بیشتری اضافه کنید) برای استفاده آسان تر. روی شیرهای برنجی استفاده نکنید.

یک اسپری پاک کننده برای کل حمام خود بسازید
500 میلی لیتر آب داغ و یک قاشق غذاخوری اسید سیتریک را در یک بطری اسپری تمیز مخلوط کرده و خوب تکان دهید. سپس آن را روی سطوح کثیف اسپری کنید. با خیس کردن یک پارچه یا حوله تمیز با مخلوط و فشار دادن آن به سطح، با هر گونه لکه ای که به سختی قابل رویت است مقابله کنید. اجازه دهید چند لحظه کار خود را انجام دهد و سپس تمام سطح را بشویید.

کف صابون روی درهای دوش
500 میلی لیتر آب داغ و 1 قاشق غذاخوری اسید سیتریک را در بطری شیشه ای کهربایی بریزید. اسپری و پاک کنید. اگر واقعاً سرسخت است، محلول را حداقل 15 دقیقه قبل از پاک کردن بگذارید.

ماشین ظرفشویی خود را تمیز کنید
فنجان مواد شوینده را با یک قاشق غذاخوری پر کنید. ماشین ظرفشویی را با چرخه گرم روشن کنید و بگذارید کار خودش را انجام دهد. تمام کثیفی ها و رسوبات موجود در آنجا شکسته و شسته می شوند.

از ذخایر معدنی خلاص شوید
از بین بردن رسوبات معدنی آب سخت دشوار است. چند قاشق غذاخوری را به آب داغ اضافه کنید، با اسفنج بشویید و بشویید.

مشاهده تصویر منبع

خشکشویی
به عنوان نرم کننده پارچه بسیار خوب عمل می کند. لباس ها از ماشین لباسشویی قلیایی می شوند و بنابراین اسید سیتریک به تعادل سطح PH لباس شما کمک می کند. مقداری را به لباس‌های شسته شده اضافه کنید تا آب نرم‌تری داشته باشید و همچنین باید از صابون کمتری استفاده کنید.

از شر گرد و غبار خلاص شوید
اگر برای تمیز کردن سطوح استفاده شود، حتی می تواند به دفع گرد و غبار نیز کمک کند! 6 قسمت آب و 1 قسمت اسید سیتریک. فقط سطوح را اسپری کرده و پاک کنید تا آنها را تمیز کنید، با این امتیاز اضافه که گرد و غبار به اندازه کافی روی سطوح شما جمع نمی شود.

مس خود را تمیز کنید
مس خود را یک شب در 4.5 لیتر آب و 30 گرم اسید سیتریک خیس کنید. صبح پاک کن و مس باید در حد نو باشه!

پنجره پاک کن
500 میلی لیتر آب داغ و 1 قاشق غذاخوری اسید سیتریک را در بطری شیشه ای کهربایی بریزید. اسپری و پاک کنید.

در حالی که کاملاً سازگار با محیط زیست است و در تمیز کردن بسیاری از مناطق خانه عالی است، اسید سیتریک نباید روی سطوح سنگ طبیعی یا اقلام برنجی استفاده شود. این شامل مواردی مانند کفپوش سنگی، میزهای مرمری، شیرهای برنجی، زیور آلات برنجی و عتیقه جات برنجی است.

خرید اسید سیتریک تبریز

کیسه کرافت 750 گرم اسید سیتریک درجه غذایی.

اسید سیتریک درجه غذایی 750 گرم، 6.99 پوند

تیم فروشگاه مهربان تمام محصولاتی را که ما موجود است امتحان می کند تا مطمئن شوید که آنچه می خرید کیفیت بالایی دارد، به خوبی کار می کند و مورد علاقه ما است. ما همه محصولات را با استفاده از اصول اخلاقی خود از طریق اصول پایدار خود تهیه می کنیم، بنابراین می توانید اعتماد کنید که آنچه می خرید با حیوانات، مردم و سیاره زمین مهربان است. ما اقلامی را از سازندگان و تامین کنندگان مستقل بریتانیا ذخیره می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولاتمان سازگار با محیط زیست هستند. صدها محصول گیاهی، طبیعی، پایدار و بدون ظلم را کشف کنید.

با خرید اسید سیتریک تبریز از کیفیت لذت ببرید. خرید اسید سیتریک تبریز را با تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *