فروش اتیلن گلیکول ایرانی

مسمومیت با اتیلن گلیکول در سگ ها
توسط Kristiina Ruotsalo, DVM, DVSc, Dip ACVP & Margo S. Tant BSc, DVM, DVSc & Ahna Brutlag, DVM, MS, DABT, DABVT
اتیلن گلیکول چیست؟ اتیلن_گلیکول_مسمومیت_-_تست_تایید_1
اتیلن گلیکول، مایعی با طعم شیرین و بی بو، ماده فعال در اکثر محصولات ضد یخ خودرو است. اتیلن گلیکول را می‌توان در غلظت‌های کم‌تر و کم‌مضرر، در برخی از عوامل یخ‌زدای شیشه جلو، مایع ترمز هیدرولیک، روغن‌های موتور، حلال‌ها، رنگ‌ها، محلول‌های پردازش فیلم، لکه‌های چوب، جوهر، کارتریج‌های چاپگر و غیره یافت. فروش اتیلن گلیکول ایرانی نیز بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

سگ ها چگونه دچار مسمومیت با اتیلن گلیکول می شوند؟
سگ ها ممکن است به دلیل طعم شیرین آن جذب اتیلن گلیکول شوند. اگر ضد یخ به کف گاراژ یا راهروها بریزد یا نشت کند، بسیاری از حیوانات داوطلبانه اتیلن گلیکول می نوشند. اتیلن گلیکول دارای حاشیه ایمنی بسیار باریکی است – به این معنی که فقط مقدار کمی می تواند منجر به مسمومیت شدید شود. کمتر از نیم قاشق چای خوری به ازای هر پوند از وزن بدن سگ می تواند منجر به مرگ شود.

فروش اتیلن گلیکول ایرانی نیز در بازار در مقادیر بالا انجام می شود.

علائم مسمومیت با اتیلن گلیکول چیست؟
مسمومیت با اتیلن گلیکول به سه مرحله تقسیم می شود.

مرحله 1: (در عرض 30 دقیقه پس از مصرف): علائم شامل بی حالی، استفراغ، عدم هماهنگی، ادرار بیش از حد، تشنگی بیش از حد، هیپوترمی (دمای بدن پایین)، تشنج و کما است.

مرحله 2 – 12 تا 24 ساعت پس از مصرف: به نظر می رسد برخی از علائم به طور چشمگیری بهبود می یابند و صاحبان حیوانات خانگی را به احساس امنیت کاذب می کشانند. با این حال، در این مرحله، سگ ها دچار کم آبی می شوند و تنفس و ضربان قلب آنها افزایش می یابد.

مرحله 3 – (36-72 ساعت پس از مصرف): در این مرحله، علائم اختلال عملکرد شدید کلیه که با کلیه‌های متورم و دردناک و تولید حداقل یا بدون ادرار مشخص می‌شود، ممکن است رخ دهد. افسردگی پیشرونده، بی حالی، بی اشتهایی، استفراغ، تشنج، کما و مرگ ممکن است دیده شود.

اگر می دانید یا حتی مشکوک هستید که او اتیلن گلیکول مصرف کرده است، یا اگر هر یک از علائم اولیه را نشان می دهد، بسیار مهم است که سگ خود را به کلینیک دامپزشکی ببرید. صبر نکن؛ زمان بسیار مهم است و درمان فوری ضروری است! سگ ها باید ظرف 8 تا 12 ساعت پس از مصرف ضدیخ تحت درمان قرار گیرند، زیرا پادزهر فقط یک دوره زمانی محدود برای اثرگذاری دارد. در صورت عدم درمان، حیوان ممکن است بمیرد.

فروش اتیلن گلیکول ایرانی بنابراین مطالب بالا باید با روشی ایمن انجام گیرد.

اتیلن_گلیکول_مسمومیت_-_تست_های_تایید_2 دامپزشکان چگونه مسمومیت با اتیلن گلیکول را تایید می کنند؟
بهترین راه برای تایید مسمومیت با اتیلن گلیکول، اندازه گیری غلظت اتیلن گلیکول در خون است. آزمایشی برای تعیین سطح خون می تواند در برخی از آزمایشگاه های تشخیصی دامپزشکی یا بیمارستان های انسانی انجام شود. این روش تست بسیار دقیق است، اما همیشه در نیمه شب در دسترس نیست. علاوه بر این، یک کیت آزمایشی قابل استفاده در کلینیک دامپزشکی برای تشخیص میزان اتیلن گلیکول موجود در جریان خون موجود است. با این حال، این نوع آزمایش‌ها ممکن است دقیق نباشند و مثبت کاذب را می‌توان مشاهده کرد (به عنوان مثال، ممکن است از محصولاتی با ساختارهای شیمیایی مشابه مانند پروپیلن گلیکول، گلیسرول، مانیتول، ایزوپروپیل الکل، سوربیتول و غیره، نتایج مثبت کاذب مشاهده شود). همچنین، اگر این کیت تست خیلی دیر اجرا شود، ممکن است آزمایش آن منفی کاذب باشد. به عبارت دیگر، از آنجایی که اوج سطوح اتیلن گلیکول در 1 تا 6 ساعت اول پس از مصرف سم تشخیص داده می شود، استفاده از این کیت تست در مراحل اولیه مسمومیت های مشکوک ضروری است. تا 24 ساعت پس از مصرف، اتیلن گلیکول کافی برای تشخیص در این آزمایش خون باقی می ماند. با این حال، آسیب به بدن حیوان خانگی شما از اتیلن گلیکول قبلاً رخ داده است. فروش اتیلن گلیکول ایرانی را از شرکت های معتبر بخواهید.

مشاهده تصویر منبع

آیا آزمایشات دیگری وجود دارد که نشان دهنده مسمومیت با اتیلن گلیکول باشد؟
اتیلن گلیکول توسط کبد به محصولات جانبی سمی تبدیل می شود که به کلیه ها آسیب می رساند. این آسیب را می توان در پروفایل بیوشیمی سرم با افزایش سطح کراتینین و BUN (نیتروژن اوره خون) که به طور معمول توسط کلیه ها از خون حذف می شود، شناسایی کرد. با این حال، این آزمایش‌ها برای سمیت اتیلن گلیکول خاص نیستند، و زمانی که این آزمایش‌های خون شواهدی از نارسایی کلیه را نشان می‌دهند، پیش‌آگهی بسیار ضعیف تا ضعیف است (زیرا برای درمان با پادزهر خیلی دیر شده است). اسیدوز (خون اسیدی) را می توان از طریق مشخصات بیوشیمی نیز تشخیص داد. آزمایش ادرار همچنین ممکن است مسمومیت با اتیلن گلیکول و آسیب اساسی کلیه را با وجود ادرار رقیق حاوی خون، پروتئین، قالب‌های سلولی (شکل سلول‌هایی که شکل لوله‌های در حال مرگ در کلیه‌ها به خود گرفته‌اند) و کریستال‌های اگزالات کلسیم (که دیده می‌شود) تایید کند. با مسمومیت با اتیلن گلیکول). در نهایت، گاهی اوقات می‌توان از یک لامپ مخصوص سیاه‌لایت (لامپ وود) برای بررسی ادرار، پوزه و پنجه‌های بیمار استفاده کرد تا وجود رنگ هشدار دهنده را که به ضدیخ خودرو اضافه می‌شود، بررسی کرد.

در صورت شک، اگر شک دارید که سگ شما اتیلن گلیکول را بلعیده است، توجه فوری دامپزشکی ضروری است زیرا یک بار پیش آگهی بسیار ضعیف است.

ما فروش اتیلن گلیکول ایرانی را برای شما ارائه می دهیم. زیرا فروش اتیلن گلیکول ایرانی ماده ای باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

علائم بالینی ایجاد شده است. باز هم، چون پادزهر (فومپیزول) تنها در صورتی موثر است که در عرض 12-8 ساعت در سگ ها داده شود، ضروری است که فوراً به دامپزشک مراجعه کنید. در صورت شک، شما یا دامپزشکتان می توانید با خط کمکی Pet Poison (800-213-6680) 24/7 تماس بگیرید تا در مدیریت بیمار مسموم کمک نجات بخش داشته باشید.

*Pet Poison Helpline، یک سرویس کنترل سم حیوانی است که در 24 ساعت و هفت روز هفته برای صاحبان حیوانات خانگی و متخصصان دامپزشکی که برای درمان حیوان خانگی مسموم شده بالقوه نیاز به کمک دارند، در دسترس است. Pet Poison Helpline در آمریکای شمالی با شماره 800-213-6680 در دسترس است. اطلاعات بیشتر را می توانید به صورت آنلاین در www.petpoisonhelpline.com پیدا کنید. خط راهنمای Pet Poison مستقیماً به LifeLearn وابسته نیست.

مشارکت کنندگان: Kristiina Ruotsalo، DVM، DVSc، Dip ACVP و Margo S. Tant BSc، DVM، DVSc و Ahna Brutlag، DVM، MS، DABT، DABVT
کلید واژه ها

فروش اتیلن گلیکول ایرانی را به آسانی با کمک سایت های فروش مواد شیمیایی می توان صورت داد. اما برای فروش اتیلن گلیکول ایرانی لازم است از برندها و تولیدکنندگان مطمئن خرید انجام دهید.
مقالات مرتبط
بینش-تصویر
تومورهای ماست سل در سگ ها
تومور ماست سل (MCT) نوعی تومور متشکل از ماست سل ها است. تومورهای ماست سل معمولاً ندول ها یا توده هایی را در پوست ایجاد می کنند، همچنین می توانند سایر نواحی بدن از جمله طحال، کبد، روده و مغز استخوان را تحت تأثیر قرار دهند. MCTها به ویژه در باکسرها، بول تریرها، بوستون تریرها و لابرادور رتریورها رایج هستند. این سرطان معمولاً از طریق آسپیراسیون با سوزن ظریف تشخیص داده می شود. رفتار این تومور پیچیده است و به عوامل زیادی بستگی دارد. علیرغم گستره رفتار و پیش آگهی، MCTها در واقع یکی از قابل درمان ترین انواع سرطان هستند. بسته به درجه، جراحی، شیمی درمانی و/یا پرتودرمانی از درمان‌های MCT هستند.

اضافه وزن، چاقی و درد در گربه ها: بررسی اجمالی
چاقی یک مشکل بسیار رایج در گربه ها است و منجر به مشکلات سلامتی بسیاری از جمله افزایش خطر ابتلا به دیابت، بیماری قلبی و بسیاری از انواع سرطان می شود. چربی اضافی بدن باعث افزایش التهاب در بدن و بدتر شدن آرتروز می شود. اگر شواهدی از آرتروز وجود داشته باشد، کاهش التهاب و درد به گربه شما کمک می‌کند تا فعال‌تر شود، که کاهش وزن مناسب را تسریع می‌کند. با آگاهی از میزان کالری دریافتی، وضعیت بدن و ورزش می توان از چاقی پیشگیری یا معکوس کرد.

هجوم کنه های برداشت در سگ ها
کنه‌های برداشت که به‌عنوان حشرات قرمز، کنه‌های ترومبیکولید، کنه‌های خارش‌دار، حشرات توت یا در مرحله لاروی خود به‌عنوان چیگر نیز شناخته می‌شوند، کنه‌هایی هستند که معمولاً در جنگل‌ها و مراتع یافت می‌شوند. کنه های برداشت از بستگان عنکبوت ها هستند. آنها تقریباً میکروسکوپی با اندازه 1/100 اینچ (0.4 میلی متر) هستند و رنگ نارنجی دارند. یکی از گونه های رایج کنه Harvest در آمریکای شمالی Trombicula alfreddugesi است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *