طرح فیشر – استاد شیمی آلی

آخر هفته گذشته در حالی که بخش هایی از آمریکای شمالی و اروپا در برف مدفون شده بودند، من و همسرم به تل آویو رفتیم تا هدایایی برداریم و برای آخرین بار پاهایمان را در دریا فرو کنیم.

1 فوت

راه های بدتری برای گذراندن تعطیلات آخر هفته نسبت به گذراندن اوقات فراغت در کنار دریای مدیترانه وجود دارد. به نظر می رسید که این گربه ها موافق بودند.

2-بدون عنوان-2-کپی1

همانطور که در امتداد تفرجگاه قدم می زدیم، از کنار این مرد رد شدیم که داشت ماهی کوچک، صاف و بیضی شکلی را از آب بیرون می آورد. “کول یک کاوود!” گفتیم، (تبریک می‌گویم). لبخندی زد و دست تکان داد.

3-ماهیگیر

هنگامی که ماهیگیر جایزه خود را باز کرد و آن را با دیگران گذاشت، ما حس عجیبی از تماشا شدن داشتیم. برگشتیم و متوجه شدیم که یک گربه سفید پیر و بیمار که با گرسنگی تمام حرکات ماهیگیر را تماشا می کند.

4-fischercat2

مردی که طبیعتاً نامش ایهود فیشر بود گفت: «گربه همسرم». “به او، وقتی کارم تمام شد، ضایعات را تغذیه می کنم.”

خوشحالم که همسرم برای ادامه گفتگو در کنارم بود، زیرا در این مرحله بود که موضوع هر چیزی را که در موردش صحبت می کردیم گم کردم. نگاه کردن به گربه فیشر از این زاویه به من یادآوری کرد که چقدر آسان است که در یک نگاه تشخیص دهیم که آیا برای یک گربه مشخص است یا خیر. نمای شکم برای دیدن این موضوع مفید است (به عنوان مثال بسیار بیشتر از طرح ریزی نیومن، که برای بررسی انطباق ها مفیدتر است).

اکنون چون همه ما تنبل هستیم، اگر بتوانیم نمای شکم را به عنوان یک قرارداد بپذیریم، کمی از تلاش ما در طراحی صرفه جویی می کند. اگر به یاد داشته باشیم که بازوها از طرفین بیرون می آیند و سر/دم به عقب برمی گردند، سپس می توانیم گربه را به این شکل بکشیم (با تشکر از چارلی کوف از Stats With Cats برای عکس دوم)

5-بدون عنوان-4-نسخه

اگر خودم نگویم، این یک روش جدید و قدرتمند برای نگاه کردن به گربه ها است. به افتخار دوست ماهیگیری ما، بیایید آن را “طرح فیشر” بنامیم.

اکنون مهم است که بدانیم این فقط یک روش متفاوت برای نشان دادن یک گربه 3 بعدی در یک صفحه دو بعدی است. بنابراین می‌توانید کارهای خاصی را با پروجکشن انجام دهید – مانند چرخاندن آن در صفحه صفحه و همچنین انجام چرخش، زیرا این موارد پیکربندی گربه را حفظ می‌کنند. با این حال، یک قانون اصلی این است که شما نمی توان نقاشی را خارج از صفحه صفحه ورق زد. این معادل شکستن اندام ها و بازگرداندن آنها به نقاط مختلف است. باید “میو” کمی دردناک بشنوید! هر بار که سعی می کنید این کار را انجام دهید در ذهن خود صدا کنید. در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد.

6-نحوه استفاده-کپی1

بیایید نگاهی به پیش بینی های فیشر از تمام گربه هایی که تا به حال به آنها نگاه کرده ایم بیندازیم. پروژکشن فیشر دیدن صفحات تقارن، مراکز استریو و مقایسه روابط بین ایزوکات های مختلف را آسان می کند. شما باید بتوانید هواپیمای آینه ای را در گربه اره ای ببینید و همچنین روابط انانتیومری بین گربه اره ای فریکی/ گربه اره اره ای فریبنده و لری/داگ را ببینید.

7-بدون عنوان-1-نسخهدر نهایت، با انجام این پیش‌بینی‌های فیشر، فکر می‌کنم در نهایت می‌توانم بفهمم که چرا من نمی‌توانم یک انانتیوکات برای Moe پیدا کنم، مهم نیست که از چند زباله‌دان اورشلیم بازدید می‌کنم. می توانید ببینید چرا؟

پست بعدی – در مورد گربه ها، قسمت 8: Moe the Meso Cat

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *