داستان های موفقیت: چگونه کورینا پروفسور “سخت” را بدست آورد

آیا مدرسه شما آن یک مربی شیمی آلی “سخت” را دارد که اکثر دانش آموزان سعی می کنند از آن اجتناب کنند؟ داستان موفقیت امروز از کورینا می آید، دانش آموزی در تگزاس که چالش برانگیزترین مربی را به او اختصاص داد و از آن بهترین استفاده را کرد – گرفتن A+ در کلاسش. از او خواستم تا برخی از جزئیات نحوه انجام این کار را توضیح دهد.

فکر می کنید رمز موفقیت شما چه بود؟

علاوه بر یک بسته نشانگر پاک کردن خشک و تخته سفید من…… Masterorganicchemistry.com و کتاب درسی دیوید کلاین مطمئنا. این دوره ای است که شما باید آن را به طور مداوم مطالعه کنید و بسیار جالب است. در کلاس من با 150 دانشجو شروع کردیم و تا پایان ترم 15 ترم باقی ماند و من بالاترین نمره را گرفتم. وقتی نمره ام را در Ochem به اساتید دیگر گفتم، آنها تقریباً دچار حمله قلبی می شدند، زیرا بسیاری از دانش آموزان به طور کلی در ochem رد می شوند. شما باید ارگانیک را دوست داشته باشید و بخواهید آن را درک کنید. گرفتن A+ (100) در Ochem با سخت ترین استاد و بدون انتخاب چندگانه، عالی و بسیار مفید است! دانش‌آموزان از من کمک می‌خواستند و من به آنها می‌گفتم نه بی‌ادب نباشند، زیرا من اینشتین نیستم و اگر بتوانم درس بخوانم، شما هم می‌توانید. باید بخواهی یاد بگیری! 🙂

آیا زمانی وجود داشته که به شانس خود برای گرفتن نمره خوب شک داشته باشید؟ می توانید آن را توصیف کنید؟

اوه بله! هر آزمون صادقانه باشد. من سخت ترین استاد مدرسه ام را می گرفتم و آزمون او چند گزینه ای نداشت. شما یا مطالب را می دانستید یا نمی دانستید زیرا باید آن را بیرون می کشیدید. ساعت‌ها صرف خواندن و بازخوانی مطالب کردم تا مطمئن شوم که آن را می‌دانم. من دائماً مکانیسم‌ها و غیره را بازنویسی می‌کردم. آزمون ما فصل‌ها را در یک زمان پوشش می‌داد و او هرگز به ما نگفت که چه چیزی را پوشش می‌دهد، بنابراین شما باید مطمئن می‌شوید که همه چیز را می‌دانید. در نهایت همه چیز طبیعی شد زیرا من فصل های اول را فهمیدم – بعد از آن نسیمی بود.

چه منابعی را مفید یافتید؟

من راهنمای معرف واکنش را خریدم و این خیلی کمک کرد. کتاب‌های درسی مختلف از واژگان متفاوتی استفاده می‌کنند و ممکن است اطلاعاتی را که کتاب دیگری استفاده می‌کند بیان نکند. بنابراین قرار دادن همه آنها در یک راهنمای قابل چاپ واقعا کمک کرد. بخش استروایزومر برای من سخت‌ترین بخش بود، زیرا نمی‌توانستم اتم‌ها را در حال حرکت تصور کنم، اما آن بخش به رفع بسیاری از سؤالات من کمک کرد. من از احساسم خوشم می آید که انگار شخصی با من صحبت می کند و فقط حقایق را مانند کتاب درسی بیان نمی کند!

بار دوره شما چگونه بود؟

ترم گذشته 17 ساعت وقت گذاشتم و بیش از 40 ساعت در داروخانه کار کردم

آیا تخمین تقریبی از مدت زمانی که در هفته صرف مطالعه می کنید دارید؟

احتمالا حدود 17 ساعت در هفته.

آیا قبل از شرکت در دوره کاری برای آماده شدن برای دوره انجام دادید؟

مطمئن شدم که Chem 2 رو فهمیدم!! همچنین، مطمئن شدم که می توانم بر ساختارهای رزونانس تسلط داشته باشم!

“دلیل” برای شما چیست؟ چرا این همه زمان را صرف مطالعه و کار روی شیمی آلی کنید؟

من یک رشته پیش فارم هستم و ارگانیک کلاسی است که افراد را از بین می برد و به حذف رقابت کمک می کند. بسیاری از دانش آموزان شکست می خورند و من حاضر نشدم آن دانش آموز باشم. بسیاری از مردم از دشواری کلاس و به خصوص اگر استاد سختی است و به طور کلی کلاس غیرممکن است شکایت دارند…. من می خواهم آن دانش آموزی باشم که خوب کار کند! من راه آسان را انتخاب نکردم معلم من چند گزینه ای را رد کرد، بنابراین شما یا آن را می دانستید یا نمی دانستید. بنابراین من واقعاً مجبور شدم باسنم را ببندم. در حال حاضر من ochem 2 مصرف می کنم و بدون برگه معرف شما قول می دهم هر روز اشک می ریزم. معرف های زیادی وجود دارد که من شروع به از دست دادن رد آنها و کارهایی کردم که انجام دادند و شروع به شک کردم! وب سایت شما صفحه اصلی من در مک من است. این به معنای واقعی کلمه رفتن به سایت است. قبل از شروع فصل جدید، خلاصه موضوع را در سایت شما قبل از شروع مطالعه کردم! انصافا سایت شما نجات دهنده بوده است!

از کورینا برای به اشتراک گذاشتن داستانش متشکرم!

اگر یک قطعه ثابت از “تجهیزات” مطالعه وجود داشته باشد، می بینم که دانش آموزان از آن ستایش می کنند، یک تخته پاک کن خشک است. پست اخیر کاری و شاگرد امروزی کورینا را لایک کنید هیچ چیز به شما یاد نمی دهد که مکانیسم هایی مانند نوشتن فیزیکی آنها را یاد بگیرید.

آیا یک داستان موفقیت در شیمی آلی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ بسیاری از مردم دوست دارند آن را بشنوند و 5 دقیقه طول می کشد. اینجا کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *